4 sierpnia 2023

Janina Daily zrobiła wrażenie. Gigantyczne zainteresowanie szkoleniem w ramach programu „aFirmacje”

Janina Daily zrobiła wrażenie. Gigantyczne zainteresowanie szkoleniem w ramach programu „aFirmacje”

Kim jest Labrador Relacji Społecznych? Czy z prokrastynacją należy walczyć? Jak realizować kreatywne pomysły i kiedy jest na to najlepszy czas? Pytań nie brakowało, ale na niemal wszystkie udało się znaleźć odpowiedź. Wszystko to w doskonałej atmosferze. Tak wyglądało kolejne szkolenie organizowane w ramach cyklu „aFirmacje”. To wspólny projekt Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości, Polfund FPK S.A. i Santander Bank Polska. Gościem wykładu była Janina Bąk znana jako Janina Daily. Spotkanie poprowadził red. Michał Kaczmarek. Frekwencja znowu pobiła rekordy, a opinie użytkowników wskazują, że szkolenie było merytoryczne i przekazywało wiedzę w bardzo atrakcyjny sposób.

Cykl „aFirmacje” jest realizowany przez Polską Fundację Przedsiębiorczości, Polfund FPK S.A. i Santander Bank Polska.

Gościem sierpniowego wykładu była Janina Bąk, znana online jako Janina Daily. Ekspertka ds. statystyki, pisarka, wykładowczyni i osobowość Internetu, odpowiadała na szereg ważnych pytań dotyczących kreatywności, motywacji oraz działania w miejscu pracy. Szkolenie nosiło tytuł „Jak się nie bać odważnych pomysłów?”

– Będziemy się oceniać. I pewnego dnia też będziemy ocenieni. Czasem przez siebie nawzajem, a czasem przez rynek. Innowatorzy częściej ponoszą porażkę. Wiecie dlaczego? Bo częściej próbują i szukają nowych rozwiązań. Siłą rzeczy niepowodzeń jest więcej – mówiła Janina Bąk. – Bardzo boimy się porażki i tego, że nasz pomysł okaże się do bani. To się może zdarzyć każdemu. Nie można się tego obawiać – mówiła trenerka podczas spotkania.

– Proces kreatywny podzielony jest na trzy etapy. Pierwszy „To jest świetne” – czyli czujemy, że wymyśliliśmy coś niezwykłego, już w myślach tarzamy się w pieniądzach, które zarobiliśmy. Później odkrywamy, że „To jest trudne” i musimy jeszcze popracować. Potem dociera do nas, że to, co stworzyliśmy jest fatalne i do niczego się nie nadaje. Potem zostawiamy pomysł i zostajemy z myślą, że to nie pomysł jest fatalny, a my. Tak naprawdę najlepiej przeskoczyć do punktu omijającego ocenę własną. Nie możemy uznać, że jesteśmy fatalni. Produkt może być fatalny, ale nie ja – mówiła podczas wykładu Janina Daily.

Janina Daily bez problemu odpowiadała na pytania naszych gości. Wykład zgromadził ogromne audytorium i doskonałe recenzje. Kolejne spotkania z cyklu „aFirmacje” przed nami – harmonogram spotkań w ramach projektu znajduje się TUTAJ.

Zachęcamy również do rejestracji na naszej platformie szkoleniowej.

Zobacz również

Wszystkie aktualności
Najważniejsze w biznesie Polska Fundacja PrzedsiębiorczościHejterzy są coraz bardziej podli. Przedsiębiorcy i eksperci mówią o hejcie.

Zazdrość, zemsta, chęć odreagowania złych emocji, niedowartościowanie – takie emocje popychają hejterów do pisania...

W prawym górnym rogu logo PFP, poniżej słowo InformacjaInformacja

Informujemy, że dniach 21–23 maja br. (środa–piątek), w związku ze szkoleniem pracowników oddziały Polskiej Fundacji...

Harmonogram szkoleń 19-23.05Tydzień bogaty w szkolenia. Co przygotowała Polska Fundacja Przedsiębiorczości?

Będzie się działo, bo na najbliższe pięć dni przygotowaliśmy aż siedem szkoleń. To będzie tydzień, gdy w agendzie...

Ciąg logotypów: Województwo Śląskie, Śląski Fundusz Rozwoju, Polska Fundacja Przedsiębiorczości. Na zdjęciu widoczna nowoczesna maszyna. Na grafice napis Pożyczka InnowacyjnaNawet pół miliona złotych na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań

To atrakcyjna oferta, jakiej przedsiębiorcy z województwa śląskiego na pewno nie znajdą w komercyjnych instytucjach...