Opis działalności Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości – tekst łatwy do czytania i rozumienia oraz Polski Język Migowy

Co to jest Polska Fundacja Przedsiębiorczości?

Polska Fundacja Przedsiębiorczości to organizacja, która pomaga przedsiębiorcom w całej Polsce.
Udzielamy pożyczek.
Organizujemy szkolenia.
Doradzamy przedsiębiorcom.
Pomagamy im rozwijać ich firmy.

Skrót PFP oznacza Polską Fundację Przedsiębiorczości.
PFP działa od 1997 roku.

Pomagamy osobom, które chcą założyć firmę.
Pomagamy także firmom, które już działają.

Mamy 28 oddziałów w całej Polsce.
Nasze oddziały znajdują się w 16 województwach.
W PFP pracuje ponad 140 osób.
Są to doświadczeni specjaliści.

Każdego roku z naszej pomocy korzysta wiele osób i firm.

Trzypiętrowy, czerwony budynek, siedziba Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości

Jak Polska Fundacja Przedsiębiorczości pomaga firmom?

Czarno-biały piktogram. Moneta z symbolem dolara nad dłonią.

1. Pożyczki i inne formy pomocy finansowej.

Oferujemy różne formy wsparcia:

Czarno-biały piktogram. Monitor, książka i biret.

2. Darmowe szkolenia online.
Organizujemy bezpłatne kursy i szkolenia przez internet.
Na szkoleniach dowiesz się:

3. Doradztwo.

Czarno-biały piktogram. Dwa dymki i żarówka.

Udzielamy porad osobom, które chcą

Czarno-biały piktogram. Trzypiętrowy budynek.


4. Pomagamy także innym osobom i organizacjom.
Udzielamy niskooprocentowanych pożyczek między innymi:

Instytucje sektora publicznego – czyli organizacje, które działają dla dobra wszystkich ludzi. Są to:

Współpraca i nowe pomysły

Polska Fundacja Przedsiębiorczości współpracuje z:

Wspieramy nowe pomysły i firmy. Start-up to nowa firma. Ma pomysł na nowy produkt lub usługę. Zazwyczaj na początku potrzebuje pomocy finansowej i doradztwa.

Współpracujemy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego. Pomagamy przekazywać pieniądze z Unii Europejskiej. Dzięki tym pieniądzom przedsiębiorcy mogą rozwijać swoje firmy.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Polska Fundacja Przedsiębiorczości
ul. Monte Cassino 32
70-466 Szczecin
tel. +48 91 312 92 16
e-mail: pfp@pfp.com.pl

Opis działalności PFP w tekście łatwym do czytania i zrozumienia (ETR, easy-to-read)

Opis działalności PFP w Polskim Języku Migowym (PJM)