Szanowni Państwo !
Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „HR – rekrutacja i selekcja kadr”.
Dobrze zdiagnozowane potrzeby firmy w zakresie zatrudnienia pracowników, trafnie opisane stanowisko pracy czy dobrze wybrany personel to niezwykle istotny element funkcjonowania i rozwoju każdej firmy. Celem niniejszego szkolenia będzie dostarczenie wiedzy oraz praktycznych umiejętności na temat przeprowadzania procesu rekrutacji i selekcji pracowników. Aby prawidłowo przeprowadzić ten proces, trzeba dobrze zrozumieć rolę stanowiska pracy, jego powiązania w obrębie organizacji, zmiany, jakie mogą w nim zachodzić, a także jakiego rodzaju osoba może właściwie wykonać zadania przypisane do tego stanowiska.
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców – właścicieli lub osób zarządzających firmą.
Szkolenie poprowadzi Pani Elżbieta Stelmach – licencjonowany doradca zawodowy, pedagog, właściciel firmy, trener i wykładowca w dziedzinie zajęć psychologiczno-motywujących.
Szkolenie odbędzie się dnia 12 grudnia 2007r. w godzinach 10.00 – 15.00 w Ośrodku Szkoleniowym Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości w Szczecinie, ul. Monte Cassino 32, sala Toronto (parter). Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają komplet materiałów i pomocy szkoleniowych.
Uczestnictwo w szkoleniu jest bezpłatne. W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, prosimy o przesłanie drogą elektroniczną wypełnionego formularza zgłoszenia uczestnictwa na adres pfp@pfp.com.pl.
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 10 grudnia br. do godziny 12.00 lub do wyczerpania miejsc !
Serdecznie zapraszamy !