W imieniu Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (PFP), w ramach działalności Regionalnego Funduszu Pożyczkowego „Pomeranus„, mamy przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „Kadry i płace„.
Szkolenie przeznaczone jest dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą, jak i dla osób planujących zatrudnienie w dziale kadrowym lub już w nim pracujących.
Celem szkolenia jest przede wszystkim zapoznanie uczestników szkolenia z aktami prawnymi i wynikającymi z nich obowiązkami pracodawców wobec zatrudnionych pracowników, prawami pracodawców oraz innymi aspektami prawnymi mającymi wpływ na zatrudnianie pracowników. Szczegółowy harmonogram szkolenia przesyłamy w załączeniu.
Szkolenie w formie wykładów teoretycznych oraz warsztatów, poprowadzi pani Justyna Maćkowiak – doradca gospodarczy, kwalifikowany księgowy, trener w dziedzinie prowadzenia działalności gospodarczej, rachunkowości i prawa pracy, wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Na miejscu uczestnicy otrzymają komplet materiałów szkoleniowych oraz zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
Szkolenie przewidziane jest na 32 godziny szkoleniowe i podzielone jest na następujące bloki tematyczne:
- 17 marca 2009 – PRAWO PRACY cz.1
- 24 marca 2009 – PRAWO PRACY cz. 2
- 31 marca 2009 – WYNAGRODZENIA
- 16 kwietnia 2009 – UBEZPIECZENIA SPOŁECZNE I ZDROWOTNE
Szkolenie będzie odbywać się w godzinach 9.00-16.00 w siedzibie Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości w Szczecinie, ul. Monte Cassino 32.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o imienne potwierdzenie przyjęcia naszego zaproszenia poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i wysłanie go mailem na adres j.golonka@pfp.com.pl lub faksem na numer 091-312-92-01.
Termin nadsyłania zgłoszeń: trzy dni przed planowanym terminem szkolenia do godz. 15.00 lub do wyczerpania miejsc !
W razie pytań, prosimy o kontakt do pani Joanny Golonka, tel.: (091) 312-92-23, e-mail: j.golonka@pfp.com.pl.
Łączymy pozdrowienia – Dział Szkoleń i Doradztwa PFP.