11 lutego 2022

Podsumowanie szkolenia – E-commerce – rozkręć swój biznes w sieci

Podsumowanie szkolenia – E-commerce – rozkręć swój biznes w sieci

Czym kierują się konsumenci podczas zakupów przez Internet, jak generować ruch na stronie, kto wchodzi w skład zespołu e-sklepu, ile kosztuje uruchomienie sprzedaży w sieci – odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące e-commerce poznali uczestnicy szkolenia organizowanego w ramach Biznesu Nowej Ery we wtorek 8 lutego 2022.

Biznes Nowej Ery to cykl bezpłatnych szkoleń on-line przeznaczonych dla przedsiębiorców i ich pracowników, które odbywają się cyklicznie we wtorki do końca czerwca 2022 roku. Tematyka zajęć obejmuje m.in. bezpieczeństwo w biznesie, projektowanie usług czy produktów, pozycjonowanie stron internetowych oraz innowacyjność
w przedsiębiorstwie. Wykłady prowadzą specjaliści z zakresu prawa, finansów, księgowości, zarządzania i marketingu.

Szkolenie, które odbyło się we wtorek 8 lutego 2022 roku, poświęcone było tematyce e-commerce. To obszar, który stale się poszerza i nabiera znaczenia, szczególnie od czasu wybuchu pandemii koronawirusa, kiedy to sprzedaż przez Internet nabrała rozpędu. O tym, jak rozkręcić swój biznes w sieci opowiadał Mariusz Kowalczyk – przedsiębiorca, trener, analityk internetowy, współwłaściciel agencji specjalizującej się we wsparciu marketingowym i rozwoju e-commerce.

– Świat cyfrowy daje ogromne możliwości sprzedaży usług i produktów. Z każdym rokiem jest to jednak coraz bardziej wymagające i skomplikowane – mówi Mariusz Kowalczyk.

Podczas szkolenia uczestnicy poznali najnowsze trendy na rynku e-commerce i najczęstsze powody, które skłaniają klientów do zakupów. Dowiedzieli się, jak wejść do świata cyfrowego ze swoimi produktami. Zrozumieli jak ważna jest analiza rynku i poznali narzędzia, którymi podczas jej przeprowadzania mogą się posługiwać. Nie zabrakło przykładów ciekawych rozwiązań stosowanych przez znane marki, które skutecznie zachęcają klientów do zakupów.

– Podczas rozwijania swojego biznesu w sieci trzeba pamiętać także o odpowiedniej polityce cenowej – podkreślał Mariusz Kowalczyk.

– Przekonanie, że obniżka ceny produktu zawsze spowoduje wzrost sprzedaży jest błędem. Nie można też oddawać polityki cenowej wyłącznie działom sprzedaży.
Nie zabrakło informacji dotyczących tego, jak sprzedawać za pomocą sklepów oraz platform internetowych, jak generować ruch na stronie i jak wykorzystywać media społecznościowe. Podczas szkolenia każdy mógł na bieżąco zadawać pytania. A tych było bardzo dużo. Dotyczyły m.in. blogowania, czy e-mail marketing jest jeszcze skuteczny, jak wybrać firmę, która założy i poprowadzi sklep internetowy oraz kosztów e-sklepu. Ekspert wszystkich odpowiedzi udzielał na bieżąco, rozwiewając tym samym wątpliwości uczestników.

Całe szkolenie jest dostępne na platformie szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (klik)

Zobacz również

Wszystkie aktualności
Na zdjęciu widać zbliżenie na dłonie osoby piszącej na klawiaturze laptopa. Nałożona jest grafika symbolizująca nowoczesne technologie i sztuczną inteligencję – widoczne są ikony takie jak: „AI”, sieci połączeń, symbol e-maila, polubień, oraz danych cyfrowych. W dolnej części umieszczono napis: „Pożyczka inwestycyjna dla RWS (Regionu Warszawskiego Stołecznego)”. W prawym górnym rogu znajduje się logo Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Na dole widoczne są logotypy: Fundusze Europejskie dla Mazowsza, Rzeczpospolita Polska, Unia Europejska oraz Mazowsze – serce Polski.Pożyczka inwestycyjna dla RWS – wsparcie dla firm z Warszawy i okolic

Pożyczka inwestycyjna dla Regionu Warszawskiego Stołecznego (RWS) to Instrument Finansowy Banku Gospodarstwa Krajowego,...

Polska Fundacja Przedsiębiorczości Harmonogram szkoleń 28.07-01.0810 szkoleń w 5 dni. W tym tygodniu w cyklu „Business & Travel” stawiamy na...

Dwa szkolenia dziennie, w tym kontynuacja modułów edukacyjnych z arkusza kalkulacyjnego Excel, ważne tematy z zakresu...

Hala przemysłowa wyposażona w zautomatyzowaną linię montażową. Po obu stronach taśmy ustawione są żółto-niebieskie ramiona robotyczne, skierowane w stronę karoserii samochodów ustawionych jeden za drugim. W tle widać duże okna wpuszczające światło dzienne. Na środku grafiki znajduje się biały napis: „Standardowa pożyczka rozwojowa w województwie zachodniopomorskim”. W prawym górnym rogu umieszczono logo Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Na dole grafiki znajdują się logotypy: Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego, flaga Polski z podpisem „Rzeczpospolita Polska”, flaga Unii Europejskiej z podpisem „Dofinansowane przez Unię Europejską” oraz logo „Pomorze Zachodnie”.Atrakcyjne możliwości dla przedsiębiorców z Pomorza Zachodniego –...

Polska Fundacja Przedsiębiorczości z siedzibą w Szczecinie z satysfakcją wspiera rozwój lokalnych firm ze Szczecina i...

Grafika promująca Pożyczkę na innowacje dla przedsiębiorstw w województwie podlaskim. Na zdjęciu widoczna jest osoba pracująca przy urządzeniu przemysłowym – ręka podłącza niebieskie przewody do maszyny automatyzującej proces produkcyjny. W prawym górnym rogu znajduje się logo Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (PFP). Po lewej stronie nałożony jest biały napis: „Pożyczka na innowacje dla przedsiębiorstw w województwie podlaskim”. U dołu grafiki widnieją logotypy: Fundusze Europejskie dla Podlaskiego, Rzeczpospolita Polska, Unia Europejska oraz Województwo Podlaskie. Po prawej stronie pasek z napisem „Fundusze Europejskie” na niebiesko-żółtym tle.Innowacyjne podlaskie. Nawet 1,5 miliona złotych dla przedsiębiorców

Ponad 16 milionów złotych może trafić do przedsiębiorców z województwa podlaskiego na działania związane z innowacyjnością....