14 marca 2025

Jak budować swoją markę w socjalach i tworzyć kreatywny kontent? O tym powiemy podczas nowego DNIA TEMATYCZNEGO

W lewym górnym rogu logo Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości , w prawy "Dzień tematyczny" w obramowaniu. Poniżej treść: Zbuduj swoją markę! Skuteczny content w social mediach. Na środku grafika składająca się z różnych ikon oraz postaci.

Trzy ekspertki i temat, który od zawsze budzi wielkie zainteresowanie wśród użytkowników Platformy Szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości – content w social mediach, sztuczna inteligencja w mediach społecznościowych oraz tajemnice kreacji i projektowania graficznego. Dzień tematyczny 20 marca będzie poświęcony takim właśnie zagadnieniom.

– Odpowiadamy na potrzeby użytkowników naszej Platformy Szkoleniowej. Od miesięcy byliśmy proszeni o zwiększenie ilości tematów związanych z grafiką i social mediami, szczególnie w kontekście programu Canva z którego korzysta wielu początkujących social media menadżerów i osób, które nie są profesjonalnymi grafikami, ale jednocześnie zajmują się tymi zagadnieniami. Dzień tematyczny na pewno spełni ich oczekiwania – mówi Marcin Pawłowski, Prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.

Dzień tematyczny odbędzie się już 20 marca. Pierwsze szkolenie zacznie się o godzinie 9:00. Łącznie planowane są trzy moduły szkoleniowe: „AI w Canva – jak przyspieszyć projektowanie?”, „Copywriting w social mediach” oraz „Skuteczne budowanie marki na Instagramie”.

– Podczas tego dnia tematycznego dowiesz się, jak tworzyć angażujące treści, które budują społeczność, zwiększają zasięgi i pomagają osiągać konkretne cele biznesowe. Nasi eksperci pokażą Ci, jak skutecznie planować i projektować treści wizualne, tworzyć przyciągające uwagę posty oraz dopasowywać komunikację do różnych platform. Dowiesz się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do usprawnienia pracy i jak sprawić, by Twoje treści były nie tylko estetyczne, ale też skuteczne – mówi Marcin Pawłowski, Prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.

– Zależało nam na tym, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom użytkowników naszej platformy, którzy zgłaszali nam, że social media, copywriting czy prosta grafika projektowa to zagadnienia, które bardzo ich interesują. To będzie intensywny kurs, ale jednocześnie bardzo przejrzysty jeżeli chodzi o wiedzę, jaką chcemy przekazać – mówi Prezes PFP.

Dzień Tematyczny na platformie szkoleniowej odbędzie się 20 marca.

WAŻNA INFORMACJA: Zapis na kurs jest równoznaczy z zapisem na wszystkie dostępne szkolenia online w jego ramach, pod warunkiem, że zapisy na nie są jeszcze otwarte. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapis na kurs nie gwarantuje możliwości udziału w webinarach. Przy wysokiej frekwencji na wydarzeniach kluczowa jest kolejność logowań na spotkanie.

Zapisy możliwe są: tutaj

Zobacz również

Wszystkie aktualności
Informacja

Szanowni Państwo, Na mocy porozumienia z dnia 16 czerwca 2025 r. pomiędzy Bankiem Gospodarstwa Krajowego, Polską Fundacją...

Historie sukcesu Karolina MarczakZbudowała najpopularniejszą rzemieślniczą lodziarnię w Szczecinie. „Klienci...

Swój biznes w Szczecinie prowadzi od 13 lat, ale marka Lody Marczak znana jest już od blisko czterech dekad. To…

Polska Fundacja Przedsiębiorczości Harmonogram szkoleń 07-11.07Kolejne lipcowe szkolenia! Co przygotowała Polska Fundacja Przedsiębiorczości?

Wakacje to idealny moment nie tylko na relaks, ale też na rozwój – zwłaszcza gdy mamy nieco więcej wolnego czasu…

Mężczyzna w kamizelce odblaskowej pracuje przy maszynie w hali produkcyjnej, napis „Pożyczka rozwojowa w woj. dolnośląskim” w lewym górnym rogu, logo Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości w prawym górnym rogu, na dole logotypy: Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska, Rzeczpospolita Polska, Unia Europejska, Dolny Śląsk.Pożyczka rozwojowa wciąż do dyspozycji dolnośląskich przedsiębiorców

Ponad 25 milionów złotych może łącznie trafić do przedsiębiorców z województwa dolnośląskiego w ramach realizowanej od...