Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „Skuteczne motywowanie pracowników„.
Zarządzanie zasobami ludzkimi, jak i skuteczne motywowanie pracowników, to jedna z najcenniejszych umiejętności, ale także jedno z największych wyzwań dla menedżera. Wielu z nich stawia sobie pytanie, co zrobić, aby pracownicy skutecznie wykorzystywali swój potencjał w pracy zawodowej? Szkolenie ma na celu przedstawienie metod skutecznego motywowania finansowego i pozafinansowego. Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów zarządzających zasobami ludzkimi, dla wszystkich pracowników zarządzających zespołami i chcących zwiększyć poziom motywacji swoich podwładnych, a także dla wszystkich osób odpowiedzialnych za budowanie skutecznych i efektywnych zespołów pracowniczych. Szkolenie poprowadzi Pani Beata Dobińska – psycholog, trener i wykładowca w dziedzinie zajęć psychologiczno-motywujących, wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Szkolenie odbędzie się dnia 4 czerwca 2009 r. w godzinach 10.00 – 15.00 w siedzibie Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości w Szczecinie, ul. Monte Cassino 32.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o imienne potwierdzenie przyjęcia naszego zaproszenia poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i wysłanie go mailem na adres j.golonka@pfp.com.pl lub faksem na numer 091-312-92-01. W razie pytań, prosimy o kontakt do pani Joanny Golonka, tel.: (091) 312-92-23, e-mail: j.golonka@pfp.com.pl.
Termin nadsyłania zgłoszeń: trzy dni przed planowanym terminem szkolenia do godz. 15.00 lub do wyczerpania miejsc !
Łączymy pozdrowienia – Dział Szkoleń i Doradztwa PFP.