6 maja 2025

Szczecinianin jest menadżerem w jednej z najbardziej luksusowych marek na świecie. Jego kariera zaczęła się od… nietypowego CV w butelce

Historie Sukcesu Karol Droździk odcinek 14

Czy to możliwe, by młody, ale pełen pasji chłopak ze Szczecina, jeszcze przed 30 rokiem życia był senior brand managerem w jednej z największych marek luksusowych na świecie? Historia Karola Droździka pokazuje, że pasja, cel i determinacja to  droga do sukcesu. Menadżer ze Szczecina mieszka obecnie w Londynie i zajmuje się promocją i organizacją eventów w ramach Moët & Chandon Hennessy UK.

Zachęcamy do obejrzenia odcinka na naszym kanale YouTube [klik]

Karol Droździk jest bohaterem czternastego odcinka cyklu Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości i portalu wSzczecinie.pl „Historie sukcesu”.

„Nie miałem jeszcze dnia, gdy kwestionowałem swoje wybory”

Karol Droździk, obecnie jest brand managerem w jednej z najbardziej luksusowych marek na świecie. Już w czasach licealnych znany był w Szczecinie jako aktywny działacz między innymi w młodzieżowej radzie miasta.

Jego popularność wzrosła, gdy napisał nietypowe CV, które trafiło do jego obecnego pracodawcy. Przygotował wówczas drewnianą skrzynkę z grawerem. Wszystko było przygotowane własnoręcznie. Taka oryginalna aplikacja o pracę została doceniona przez markę Moet, a jednocześnie stała się sensacją medialną o której pisały największe portale internetowe w Polsce.

Droździk pracuje obecnie w Londynie, gdzie rozwija swoją karierę i jest jednym z najlepiej rokujących menadżerów w sektorze marek premium.

– Największy sukces mam nadzieję, że jeszcze przede mną. Wiek jest moim atutem. Zaczynałem bardzo wcześnie. Pierwsze kroki podejmowałem już jako nastolatek realizując wówczas projekty samorządowe czy aktywności młodzieżowe, ale to ustawia nas w kierunku robienia większych projektów – mówi Karol Droździk.

– To, że jestem w Londynie jest efektem pracy w Warszawie i była to droga krok po kroku. Moim zadaniem jest ekspozycja marki na ważnych wydarzeniach, organizowanie eventów, organizowanie kolacji dla partnerów, wyszukiwanie wydarzeń w których warto wziąć udział – mówi.

– Siedem lat w jeden firmie to sporo. Miałem nawet ostatnio refleksje na ten temat, że średnia ilość lat przepracowanej w firmie przez młodą osobę jest duża krótsza, a młodzi lubią skakać po pracach. Może to też jest dobry sposób na rozwój. Ja uznałem, że muszę być cierpliwy. Moja praca jest obecnie taka, że każdy krok w rozwoju jest dużo większy niż rozwój w potencjalnych miejscach. Mogę zajmować się alkoholami, modą, zegarkami. Mój brand oferuje mi wiele perspektyw rozwoju i nie miałem jeszcze dnia, gdy kwestionowałem swoje wybory – mówi Karol Droździk.

Sylwia Majdan: „Chciałabym, by kiedyś wrócił do Szczecina”

Co o Karoli Droździku mówią jego przyjaciele i współpracownicy ze Szczecina?

– Zawsze dążył do swojego celu. Nie patrzył, co jest popularne, jakie pomysły mają znajomi. Miał pasję i cel i do niego dążył. Zawsze go interesowały towary luksusowe. Karol był w klasie matematycznej, był świetnym analitykiem, a w domu sam projektował dla siebie muszkę do garnituru – mówi Alex Majewski, doradca gospodarczy.

Pierwszą pracę Karol Droździk podjął u szczecińskiej projektantki mody Sylwii Majdan.

– Przychodził, zachodził, chciał mieć praktyki. Pakował kartony, robił milion różnych rzeczy, ja wiedziałam, że on osiągnie sukces. Przeszedł piękną drogę, jest niezwykle zdolnym młodym człowiekiem i chciałabym żeby kiedyś wrócił do Szczecina – mówi Sylwia Majdan.

Eksperci rynku pracy do dzisiaj pamiętają CV Karola Droździka i zamieszanie medialne jakie udało mu się wówczas wygenerować.

– O tym CV było głośno w całej Polsce. CV Karola w butelce po szampanie, przygotowane w specjalnej skrzynce z grawerem. Pod kątem kreatywności mistrzostwo świata i dowód na to, że umie on zwrócić na siebie uwagę – mówi Filip Góra, ekspert rynku pracy LSJ HR Group.


„Historie sukcesu” to cykl Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości i portalu wSzczecinie.pl – kolejny odcinek już niedługo.

Zobacz również

Wszystkie aktualności
Informacja

Informujemy, że w dniu 10 listopada 2025 r. (poniedziałek) siedziba oraz oddziały Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości będą...

Pojemnik na przewóz foteli samochodowych, w górnym prawym rogu logo PFP, w lewym górnym rogu napis Pożyczka rozwojowa w woj. pomorskim, w prawym dolnym rogu napis Fundusze Europejskie na niebieskim tle w kształcie prostokąta, poniżej wypełnienie żółtym kolorem tworzące jeden duży prostokąt, u dołu strony widnieją loga: Fundusze Europejskie dla Pomorza, Barwy Rzeczypospolitej Polskiej, logo Unii Europejskiej z dopiskiem Dofinansowane przez Unię Europejską, pionowa czarna linia oddzielająca, logo Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego.Pożyczka rozwojowa także dla firm z wielkimi tradycjami

Wielopokoleniowa firma, duże sukcesy, ale też chęć unowocześniania swojej działalnościi dążenie do progresu. Kolejna firma,...

„Bycie przedsiębiorczym to umiejętność wykorzystania okazji, jakie pojawiają...

Plebiscyt „Nasze Dobre z Pomorza Zachodniego” to inicjatywa redakcji „Głosu Szczecińskiego”, której celem jest promowanie i...

Grafika informacyjna dotycząca Pożyczki Innowacyjnej. Na środku widnieje napis: 'Pożyczka Innowacyjna'. Tło przedstawia pracownicę w kamizelce odblaskowej, stojącą w magazynie z regałami pełnymi towarów, która trzyma w ręku tablet z wyświetlonym interfejsem do zarządzania danymi logistycznymi i statystykami biznesowymi. W górnej części widoczne są logotypy: Województwo Śląskie (herb), Śląski Fundusz Rozwoju (SFR) oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP).Wsparcie innowacji. Nawet pół miliona złotych na rozwój firmy na Śląsku!

Takiej oferty przedsiębiorcy z województwa śląskiego nie znajdą na rynku komercyjnym – Polska Fundacja Przedsiębiorczości...