4 kwietnia 2022

Podsumowanie szkolenia – Efektywne kampanie promocyjne na Facebooku i Instagramie.

Podsumowanie szkolenia – Efektywne kampanie promocyjne na Facebooku i Instagramie.

Od czasu wybuchu pandemii koronawirusa na znaczeniu zyskały biznesy, które funkcjonują w sieci. Nie wystarczy już jednak tylko uruchomić stronę czy sklep internetowy. Konieczna jest też kampania promocyjna naszej firmy, oferowanych usług czy produktów w mediach społecznościowych. Tej tematyce poświęcone było szkolenie on-line organizowane w ramach Biznesu Nowej Ery we wtorek 29 marca 2022 roku.

Facebook jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie, o czym świadczy ponad 2,5 miliarda aktywnych kont. W Polsce też nie ma sobie równych. Chcąc więc zaistnieć ze swoim biznesem, nie możemy zapominać o jego promocji w mediach społecznościowych. O tym jak robić to z sukcesem mówiła podczas szkolenia Kaja Rempel, właścicielka agencji marketingowej WeCommerce.

– Facebook to dziś jedno z ważniejszych narzędzi budowania wizerunku oraz sprzedaży produktów i usług w sieci. Szukając przewag dla swojego biznesu, reklamowanie się w ekosystemie Facebooka może przynieść nam wiele korzyści – mówi Kaja Rempel.
Z jej zajęć uczestnicy dowiedzieli się m.in. tego jak prawidłowo zarządzać swoimi zasobami biznesowymi na Facebooku czy Instagramie, na co zwracać szczególną uwagę podczas ustalania kampanii promocyjnych, ale też poznali podstawy tworzenia reklam z wykorzystaniem Menadżera reklam. Nie zabrakło informacji praktycznych dotyczących konfiguracji swojego konta i ustawień płatności.

– Tworzenie strategii reklamowej na Facebooku powinniśmy zawsze zacząć od ustalenia naszego głównego celu – tłumaczyła Kaja Rempel. – Podczas jego określania musimy skupić się na jednej akcji, której oczekujemy od użytkownika. Zdecydujmyu więc czy naszym zamiarem jest informowanie, nakłanianie, przypominanie czy wzmacnianie.

W trakcie szkolenia użytkownicy mogli na bieżąco zadawać pytania. Te dotyczyły m.in. optymalnego budżetu, jaki należy przeznaczyć na reklamę w mediach społecznościowych oraz działań, jakie należy podjąć w sytuacji bezprawnego przejęcia naszego konta na Facebooku przez osoby niepowołane.

Szkolenie zorganizowane zostało przez Polską Fundację Przedsiębiorczości, Bank Santander i Santander Factoring w ramach Biznesu Nowej Ery. Co to takiego? To cykl darmowych szkoleń on-line przeznaczonych dla przedsiębiorców i ich pracowników, które odbywają się cyklicznie we wtorki do końca czerwca 2022 roku. Tematyka zajęć obejmuje m.in. bezpieczeństwo w biznesie, projektowanie usług czy produktów, pozycjonowanie stron internetowych oraz innowacyjność w przedsiębiorstwie. Wykłady prowadzą specjaliści z zakresu prawa, finansów, księgowości, zarządzania i marketingu. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat potwierdzający ich udział w zajęciach, mają też dostęp do zapisu szkolenia w formacie elearningowej na stronie internetowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości pod adresem www.szkolenia.pfp.com.pl

 

Zobacz również

Wszystkie aktualności
Informacja

Informujemy, że w dniu 10 listopada 2025 r. (poniedziałek) siedziba oraz oddziały Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości będą...

Pojemnik na przewóz foteli samochodowych, w górnym prawym rogu logo PFP, w lewym górnym rogu napis Pożyczka rozwojowa w woj. pomorskim, w prawym dolnym rogu napis Fundusze Europejskie na niebieskim tle w kształcie prostokąta, poniżej wypełnienie żółtym kolorem tworzące jeden duży prostokąt, u dołu strony widnieją loga: Fundusze Europejskie dla Pomorza, Barwy Rzeczypospolitej Polskiej, logo Unii Europejskiej z dopiskiem Dofinansowane przez Unię Europejską, pionowa czarna linia oddzielająca, logo Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego.Pożyczka rozwojowa także dla firm z wielkimi tradycjami

Wielopokoleniowa firma, duże sukcesy, ale też chęć unowocześniania swojej działalnościi dążenie do progresu. Kolejna firma,...

„Bycie przedsiębiorczym to umiejętność wykorzystania okazji, jakie pojawiają...

Plebiscyt „Nasze Dobre z Pomorza Zachodniego” to inicjatywa redakcji „Głosu Szczecińskiego”, której celem jest promowanie i...

Grafika informacyjna dotycząca Pożyczki Innowacyjnej. Na środku widnieje napis: 'Pożyczka Innowacyjna'. Tło przedstawia pracownicę w kamizelce odblaskowej, stojącą w magazynie z regałami pełnymi towarów, która trzyma w ręku tablet z wyświetlonym interfejsem do zarządzania danymi logistycznymi i statystykami biznesowymi. W górnej części widoczne są logotypy: Województwo Śląskie (herb), Śląski Fundusz Rozwoju (SFR) oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP).Wsparcie innowacji. Nawet pół miliona złotych na rozwój firmy na Śląsku!

Takiej oferty przedsiębiorcy z województwa śląskiego nie znajdą na rynku komercyjnym – Polska Fundacja Przedsiębiorczości...