11 lutego 2022

Podsumowanie szkolenia – E-commerce – rozkręć swój biznes w sieci

Podsumowanie szkolenia – E-commerce – rozkręć swój biznes w sieci

Czym kierują się konsumenci podczas zakupów przez Internet, jak generować ruch na stronie, kto wchodzi w skład zespołu e-sklepu, ile kosztuje uruchomienie sprzedaży w sieci – odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące e-commerce poznali uczestnicy szkolenia organizowanego w ramach Biznesu Nowej Ery we wtorek 8 lutego 2022.

Biznes Nowej Ery to cykl bezpłatnych szkoleń on-line przeznaczonych dla przedsiębiorców i ich pracowników, które odbywają się cyklicznie we wtorki do końca czerwca 2022 roku. Tematyka zajęć obejmuje m.in. bezpieczeństwo w biznesie, projektowanie usług czy produktów, pozycjonowanie stron internetowych oraz innowacyjność
w przedsiębiorstwie. Wykłady prowadzą specjaliści z zakresu prawa, finansów, księgowości, zarządzania i marketingu.

Szkolenie, które odbyło się we wtorek 8 lutego 2022 roku, poświęcone było tematyce e-commerce. To obszar, który stale się poszerza i nabiera znaczenia, szczególnie od czasu wybuchu pandemii koronawirusa, kiedy to sprzedaż przez Internet nabrała rozpędu. O tym, jak rozkręcić swój biznes w sieci opowiadał Mariusz Kowalczyk – przedsiębiorca, trener, analityk internetowy, współwłaściciel agencji specjalizującej się we wsparciu marketingowym i rozwoju e-commerce.

– Świat cyfrowy daje ogromne możliwości sprzedaży usług i produktów. Z każdym rokiem jest to jednak coraz bardziej wymagające i skomplikowane – mówi Mariusz Kowalczyk.

Podczas szkolenia uczestnicy poznali najnowsze trendy na rynku e-commerce i najczęstsze powody, które skłaniają klientów do zakupów. Dowiedzieli się, jak wejść do świata cyfrowego ze swoimi produktami. Zrozumieli jak ważna jest analiza rynku i poznali narzędzia, którymi podczas jej przeprowadzania mogą się posługiwać. Nie zabrakło przykładów ciekawych rozwiązań stosowanych przez znane marki, które skutecznie zachęcają klientów do zakupów.

– Podczas rozwijania swojego biznesu w sieci trzeba pamiętać także o odpowiedniej polityce cenowej – podkreślał Mariusz Kowalczyk.

– Przekonanie, że obniżka ceny produktu zawsze spowoduje wzrost sprzedaży jest błędem. Nie można też oddawać polityki cenowej wyłącznie działom sprzedaży.
Nie zabrakło informacji dotyczących tego, jak sprzedawać za pomocą sklepów oraz platform internetowych, jak generować ruch na stronie i jak wykorzystywać media społecznościowe. Podczas szkolenia każdy mógł na bieżąco zadawać pytania. A tych było bardzo dużo. Dotyczyły m.in. blogowania, czy e-mail marketing jest jeszcze skuteczny, jak wybrać firmę, która założy i poprowadzi sklep internetowy oraz kosztów e-sklepu. Ekspert wszystkich odpowiedzi udzielał na bieżąco, rozwiewając tym samym wątpliwości uczestników.

Całe szkolenie jest dostępne na platformie szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (klik)

Zobacz również

Wszystkie aktualności
Polska Fundacja Przedsiębiorczości Harmonogram szkoleń 14-18.07Aż osiem szkoleń i nowy cykl! Lipiec bogaty w wiedzę na Platformie Szkoleniowej...

Nowe szkolenia, interesujący cykl wychodzący naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników oraz kontynuacje tematów, które od...

Przeszkoliliśmy ponad milion uczestnikówJest już milion! Polska Fundacja Przedsiębiorczości liderem w szkoleniu...

Jest milion, a będzie jeszcze więcej! Zaczynaliśmy od szkoleń w małych, wynajętych salach, po 6 latach mieliśmy już własne...

Mężczyzna w garniturze i kasku ochronnym stoi na antresoli w hali przemysłowej, trzymając długopis i dokumenty. W tle widoczne maszyny i urządzenia przemysłowe. Na grafice widnieje napis „Pożyczka rozwojowa w woj. podkarpackim” oraz logotypy Funduszy Europejskich, Rzeczypospolitej Polskiej, Unii Europejskiej, województwa podkarpackiego i Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.Rozwijasz firmę na Podkarpaciu? Możesz zyskać nawet 2 mln zł wsparcia

Na Podkarpaciu trwa nabór w ramach Pożyczki rozwojowej – preferencyjnego instrumentu finansowego dla mikro, małych i...

Informacja

Szanowni Państwo, Na mocy porozumienia z dnia 16 czerwca 2025 r. pomiędzy Bankiem Gospodarstwa Krajowego, Polską Fundacją...