Podcast: Jak firmy rozwijają się dzięki Funduszowi Usług Rozwojowych?

01.07.2022

Niełatwe powroty do pracy stacjonarnej, czyli po co współczesnym przedsiębiorcom wzmacnianie relacji i dobrej komunikacji. PODCAST PFP

Mówią o sobie, że są „Pozytywnie rozwojowi”. Taką opinie potwierdzają przedsiębiorcy i fakt, że od szesnastu lat są obecni na niełatwym rynku szkoleń na Pomorzu Zachodnim. Anna i Tomasz Grygorcewiczowie prowadzą firmę DCC Grygorcewicz, która zajmuje się m.in. szkoleniami i coachingiem. Z ich usług można skorzystać w ramach Funduszu Usług Rozwojowych.

- Dla niektórych przedsiębiorców szkolenia to okazja do przypomnienia sobie, jak pracowało się w zespole w czasach sprzed pandemii. Musimy sobie przypomnieć, jak dobrze ze sobą współpracować. Mądry teambulding jest w tych czasach bardzo potrzebny, a w ciągu ostatnich lat w przedsiębiorstwach pojawiło się wiele nowych trendów i wiele nowych potrzeb – mówi Tomasz Grygorcewicz.

Na zachodniopomorskich przedsiębiorców wciąż czeka duża pula środków z których można skorzystać, by efektywnie i merytorycznie szkolić pracowników. O tym, ale nie tylko w kolejnym podcaście Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Rozmawia Michał Kaczmarek. Zachęcamy do wysłuchania podcastu na naszym kanale YouTube (klik)

Ze szkoleń firmy DCC Grygorcewicz można skorzystać w ramach Bazy Usług Rozwojowych. To oznacza szansę na bardzo wysokie dofinansowanie do usług świadczonych przez trenerów. W ostatnim czasie Anna i Tomasz Grygorcewiczowie współpracowali z Grupą CSL, czyli jednym z ogólnopolskich liderów sektora TSL.

– Często szefowie firm mówią, że dynamika pracy w ich życiu jest taka, że mają mało czasu na komunikację, na to, by z każdym porozmawiać. Innym dyżurnym tematem jest naprawianie relacji w firmach, które skomplikowały się w czasie covidowym. Jest wielu nowych pracowników, wielu nowych liderów, wracamy do pracy stacjonarnej. Czasem to wymaga zmiany w podejściu pracodawców i pracowników i budowania zespołów na nowo – mówi Anna Grygorcewicz.

- Rozpoznajemy naturalne talenty i mocne strony pracowników. Wykorzystują je w relacjach zespołowych i obsłudze klienta. Mogą być dla siebie wsparciem, rozwiązywać problemy klientów i dążyć do rozwoju indywidualnego, ale także w zespole. Trening „gramy do jednej bramki” odbędzie się jesienią i będzie on uwzględniać wszystkich pracowników Grupy CSL oraz całą kadrę zarządzającą – mówi Anna Grygorcewicz, trenerka.

- Dostosowujemy program pod oczekiwania klientów. Mamy do czynienia z firmami z różnych branż i każda firma uważa swój sektor za specyficzny, wyjątkowy i niespotykany. Nie możemy zapominać, że firmę tworzą ludzie z krwi i kości. Staramy się przekazywać uczestnikom szkoleń jak praktycznie wykorzystać wiedzę zdobytą podczas szkoleń w swojej pracy. Działamy możliwie uniwersalnie, branża zwykle nie ma znaczenia. Przed rozpoczęciem procesu szkolenia poznajemy firmę, odwiedzamy stanowiska pracy uczestników szkolenia, poznajemy produkt, który tworzą. Takie zaangażowanie pokazuje uczestnikom szkolenia, że jesteśmy nimi zainteresowani. To pozwala nam lepiej wczuć się w atmosferę pracy, poznać specyfikę danej firmy – mówi Tomasz Grygorcewicz.

 

ISO ISOQAR
Strona używa cookies Dowiedz się więcej